S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

AKO REKLAMOVAŤ ?

REKLAMAČNÉ PODMIENKY


Na každý tovar sa vzťahuje zákonom stanovená reklamačná doba 24 mesiacov.

Plynúť začína dňom prevzatia a vyplatenia tovaru.

Počas tohoto obdobia budú všetky reklamované nedostatky a závady odstránené bezplatne našim servisným technikom.

Vybavením reklamácie je odovzdanie opraveného výrobku, vrátenie kúpnej ceny, vyplatenie primeranej zľavy, písomná výzva na prevzatie plnenia, alebo odôvodnené zamietnutie.

Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym zaobchádzaním, nesprávnym ošetrovaním alebo nesprávnym používaním výrobku.

Zákazník je povinný dbať na bezpečné zabalenie reklamovaného tovaru tak, aby sa počas prepravy nepoškodil.

Pri kúpe hodiniek sa záruka nevsťahuje na:

- vybitú batériu

- mechanické poškodenia skla

- vypadnutie kamienka/indexu

- samovoľné uvolnenie remienkových skrutiek

- odpadnutie ručičky alebo iných častí ciferníku

- poškodenie strojčeka pri nedodržaní pokynov pre vodotesnoť

- závady spôsobené použitím hodiniek v rozpore s návodom na obsluhu alebo zásadami správneho používania

ADRESA PRE VYBAVENIE REKLAMÁCIE:

MRHYDRA s.r.o

Veterná 2283/43

Šamorín, 93101

T.č: 0908530755

Do balíčku doložte reklamačny protokol ktorý Vám zašleme, pred odoslaním nás informujte emailom. (znackovyshop@gmail.com)