S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.


Zákaznícky servis

 

Neváhajte nás kontaktovať!


znackovyshop@gmail.com


+421 908 530 755

 

(Po-Pi 9-18h)

 

 



 

 

Spolupracujeme:






OBCH. PODMIENKY
Obchodné podmienky

1. V čase, keď si objednávate v tejto internetovej predajni tovar, pri každom produkte je uvedená kúpna cena. Kúpna cena je uvedená vždy s DPH. Ceny uvedené na internetových stránkach www.znackovyshop.sk platia výhradne pre nákup prostredníctvom internetovej predajne.

2. STORNO OBJEDNÁVKY - Uskutočnenú objednávku máte možnosť stornovať do doby jej potvrdenia z našej strany. Potom sa bude považovať za záväznú. Ďakujeme, že si dopredu premyslíte, čo potrebujete nakupovať a tým nám nespôsobíte zbytočné problémy.

3. Vlastnícke práva k tovaru prechádzajú na kupujúceho až po jeho prevzatí a zaplatení.
Pri preberaní tovaru si vždy skontrolujte nepoškodenosť obalu. V prípade poškodenia obalu alebo produktu nás ihneď kontaktujte na e-mail znackovyshop@gmail.com

 

DODACIE  PODMIENKY

1. Po obdržaní Vašej objednávky (považuje sa za návrh uzatvorenie kúpnej zmluvy), Vám odošleme tovar v najkratšej možnej lehote, najneskôr však v termíne do 4-5 pracovných dní, pravdaže ak u výrobku nie je uvedené, že je na objednávku, prípadne vyššia doba dodania ktorá závisí od jednotlivých dodávateľov a my ju nevieme ovplyvniť. Pri objednaní viacerých produktov je v našej snahe odoslať tovar naraz, avšak ak na niektorý z výrobkov je dlhšia doba dodania, bude objednávka vybavovaná postupne, tovar na sklade prv a potom objednaný tovar.

2. Vášu objednávku (považuje sa za návrh uzatvorenie kúpnej zmluvy) potvrdíme počas pracovných dní e-mailom alebo telefonicky v lehote do 7 hodín od jej doručenia, po potvrdení sa bude považovať objednávka ako uzatvorená kúpna zmluva. Objednávku máte možnosť do doby potvrdenia z našej strany jednostranne stornovať.

3. Vyhradzujeme si právo na zmenu dodacej doby (ešte pred potvrdením uzatvorenia kúpnej zmluvy). Ak dodávateľ nedodrží termín dodania /a to z rôznych nečakaných udalostí/. O tomto Vás však budeme bezodkladne informovať. Našou snahou je podávať pravdivé infomácie. Po niekoľkoročných skúsenostiach vieme, že sa môže stať, že dodávateľ nemusí nedržať termín dodania.
Napr., keď zahraničná firma nie je schopná pokryť dopyt a dodržať sľúbené termíny. Ak sa takáto skutočnosť vyskytne, budeme vás ihneď kontaktovať a navrhneme Vám všetky dostupné riešenia, poskytneme vám všetky dostupné informácie, aby ste sa mohli rozhodnúť, ako pokračovať ďalej vo veci vašej objednávky.

4. OSOBNÝ ODBER tovaru:
Prevádzkovateľ internetovej predajne znackovyshop - umožňuje svojím zákazníkom ako nadštandardnú službu - osobný odber tovaru v okolí Bratislavy, Šamorín, Dunajskej Stredy.

 

EXPEDIČNÉ NÁKLADY

DOPRAVA ZADARMO na uzemí SR, Slovenská pošta 1 trieda, kuriér SP, Expedícia do zahraničia po vzájomnej dohode.

 

MOŽNOSTI PLATBY

1. Dobierka, 2. platba na účet vopred, 3. platba cez splátkove spoločnosti (Quatro, Homecredit)


VRÁTENIE  TOVARU

Zákazník je v zmysle § 12 zák. č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a je povinný nás o tom vopred informovať telefonicky alebo e-mailom (znackovyshop@gmail.com), inak sme oprávnení zásielku neprevziať. V prípade, že tovar vraciate do 14 pracovných dní od zakúpenia, uveďte svoje číslo účtu – kam Vám máme úhradu za vrátený tovar poukázať.

Tovar bude predávajúcim po predchádzajúcej dohode so zákazníkom a po doručení takého tovaru prijatý. Tovar musí byť nepoškodený, kompletný, nemôže javiť známky používania, musí byť v pôvodnom obale spolu s dokladom o kúpe a všetkou dokumentáciou, ktorá Vám bola dodaná s tovarom (t. j. záručný list, návod na použitie, faktúra, resp. kópia faktúry). Tovar neposielajte na dobierku – nebude prevzatý.

Po vrátení a skontrolovaní tovaru bude zákazníkovi vrátená plná cena tovaru, suma bude odoslaná najneskôr do 5 (15) dní odo dňa, kedy bol tovar vrátený na našu adresu. (náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník)


Tovar, ak Vám nesadne Vám vieme aj vymeniť (za väčšie - menšie číslo), ale POZOR! platí pravidlo, že tovar musí byť nenosený, nepoškodený - a o výmenu musíte požiadať bezodkladne do 2 dní od jeho doručenia k Vám. O žiadosti o výmenu tovaru nás informujte vopred - najlepšie emailom na: (znackovyshop@gmail.com) TOVAR NEPOSIELAJTE DOBIERKOU !!!

 

Formulár, odstupenie od zmluvy môžete stiahnuť TU:

 

ALTERNATÍVNY SPôSOB RIEŠENIA SPOROV

  1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám  zašlite na našu emailovú adresu: znackovyshop@gmail.com
  2. Ak  Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu,  prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona  č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
  3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva  a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
  5. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
  6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
  • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
  • ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
  1. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
  2. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

 

Prajeme Vám príjemné nakupovanie...